Blurb vraagt bijdrage bezoekers Cannes

17-06-2010 (10:28) - Bureaus

Blurb, het online uitgeversplatform waarbij consumenten zelf boeken van professionele kwaliteit kunnen maken, roept bezoekers van Cannes Lions (20 tot en met 26 juni) op een bijdrage te leveren aan het officiële event boek van het internationale reclamefestival. Het boek 'Cannes Captured 2010', dat eind juli verschijnt, wordt samengesteld op basis van ervaringen van deelnemers zelf.

Creatievelingen, communicatieprofessionals en alle andere participanten van Cannes Lions zijn uitgenodigd om op de Blurb stand in het Parvis paviljoen tekst en beelden achter te laten. ‘Cannes Captured 2010 zal gaan over de ervaringen van deelnemers tijdens de 57e editie, ondersteund met foto's, illustraties en tekst’, vertelt Philip Thomas, CEO van Cannes Lions. ‘Het zijn de creatieve mensen, de sprekers, jury's, prijswinnaars en deelnemers, die het festival maken wat het is.'

Geïnteresseerden kunnen tijdens het evenement hun bijdrage aanleveren bij de Blurb stand. Later aanleveren kan tot 3 juli per email via cannes@blurb.com. Blurb stelt vervolgens het naslagboek samen. Het resultaat is vanaf eind juli in de online boekwinkel van Blurb verkrijgbaar. Mensen die het boek willen aanschaffen, kunnen de cover personaliseren met een afbeelding naar keuze.

‘Door onze samenwerking met Cannes Lions kunnen 'festivalgangers' voor het eerst laten zien wat hen heeft geïnspireerd en welk onderdeel eruit sprong’, licht Teresa Pareira, European Market Development Director, Blurb, toe.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch