BN’ers in nieuwe campagne VVV

28-04-2010 (09:56) - Bureaus

In het kader van het 125-jarig jubileum van de VVV als dé informatiebron en wegwijzer voor toerisme en recreatie in Nederland lanceert de VVV een unieke radio- en printcampagne. In deze campagne vertegenwoordigt een groot aantal bekende Nederlanders hun geboortestreek.

In radiocommercials en op abri posters brengen diverse BN’ers dit voorjaar hun eigen regio onder de aandacht. Zij willen graag aan elke Nederlander uitleggen hoe mooi hun eigen streek is. Maar omdat zij het zelf veel te druk hebben om dat goed te kunnen doen gaat dat natuurlijk niet en roepen ze het publiek op om naar de VVV te gaan. Met deze eerste nationale VVV campagne wil VVV Nederland samen met de aangesloten VVV-organisaties in het VVV-jubileumjaar een extra impuls geven aan toerisme en recreatie in eigen land. 

De volgende BN’ers werken mee aan de VVV-campagne:

Danny de Munk   Amsterdam
Karin Bloemen   Hollandse Kust
Annette Barlo    Waddeneilanden
Jan Mulder    Groningen
Marijke Helwegen   heel Nederland
Joop Braakhekke   Veluwe
Ronald Giphart   Dordrecht
Anky van Grunsven   Brabant
Jan Vayne    Overijssel
Janine Jansen   Utrecht
Ali B.     Almere
Jan Jaap van der Wal  Leeuwarden
Toine Smulders   Arnhem


Media

Marketing

Economisch