Chihuahua in bijtende campagne
15-02-2010 (10:10) - Bureaus
‘U ook zo’n bijtertje bij uw merk?’ is de treffende slogan van de mailingcampagne die Metris Foods op de kaart moet zetten als leverancier van ‘porties merkbeleving’. Tegelijk met de start van de campagne is ook de website www.portiemerkbeleving.nl online gegaan. Primaire doelgroep zijn met name A-merken, reclame-, brand activation en marketingbureaus. Metris Foods is de jongste hond binnen de Hoppe roedel, beter bekend van haar per stuk verpakte koekjes en chocolaatjes in de horeca.
Eyecatcher van de campagne is Jacky de Chihuahua, onze mascotte en boegbeeld. Het mag duidelijk zijn dat de term ‘bijtertje’ zowel letterlijk als figuurlijk opgevat kan worden. ‘Wij bijten ons volledig vast in de merkbeleving van onze klanten. De portieverpakking kunnen we qua inhoud (zoet of hartig) en vormgeving volledig aanpassen aan de wensen en stijl van de klant. De communicatiekracht van portieverpakkingen is enorm. Een nieuwe en innovatieve manier van 1-op-1 communicatie met je doelgroep.’