Duo Euro RSCG 4D wint Jonge Honden-pitch
22-06-2010 (14:42) - Bureaus
Euro RSCG 4D’s Anne Olde Kalter en Paul van Raak hebben de Talpa pitch van Jonge Honden gewonnen. Jonge Honden is een organisatie die jonge reclamecreatieven de mogelijkheid geeft een netwerk en een portfolio op te bouwen.
Het concept van Olde Kalter en Van Raak, The Verdict, betrof een televisieprogramma dat volgens de jury goed aansloot op de briefing waarin gevraagd werd de 20 tot 35-jarige RTL5 kijker te enthousiasmeren. Het idee van Olde Kalter, Copywriter, en Van Raak, Art Director, versloeg 80 andere concepten en bezorgde ze de eerste prijs; een all-inclusive reis naar het Cannes Lions International Advertising Festival. ‘We zijn erg trots op Anne en Paul’s prestatie en blij dat we deze jonge talenten tot ons team mogen rekenen’, zegt Bram de Rooij, Creative Director van Euro RSCG 4D. Euro RSCG 4D is een toonaangevend wereldwijd digitaal reclamebureau. Euro RSCG 4D is een toonaangevend wereldwijd digitaal reclamebureau.

