Duyvis pakt neppers aan
20-05-2010 (10:05) - Bureaus
Nieuwe smaak Duyvis Borrelnootjes Red Paprika is op zoek naar hoofdrolspelers voor de nieuwste tv-commercial over de nootjes. Via Hyves kunnen fans hun foto’s uploaden ‘in’ de tv-commercial, waarvan uiteindelijk 200 unieke versies daadwerkelijk op tv uitgezonden zullen worden.
De nieuwe reclamecampagne laat Duyvis op ludieke wijze zien, dat imitatieproducten lang niet altijd de beste keus zijn: zoals schoenen van ‘Wike’ met een loshangende zool, een haperend ‘Bolex’ horloge en de taaie ‘Rommelnootjes’, ‘die lang niet zo lekker en krokant zijn als de echte Borrelnootjes’, aldus Duyvis.
Consumenten kunnen via Hyves zelf hun foto (en die van 4 vrienden of vriendinnen) in de commercial plaatsen. Ze maken daarmee kans écht op tv te komen, want in elk van de 200 commercials die Duyvis in de campagneperiode uitzendt, wordt een andere set van deze foto’s geplaatst. Elke commercial is daardoor uniek. Vanzelfsprekend krijgen de mensen die op tv komen, vooraf bericht via Hyves. Van alle deelnemers kunnen de filmpjes bovendien op YouTube bekeken worden.