Emmi Nederland naar RCLM Foodadvertising

10-02-2010 (10:22) - Bureaus

Emmi Nederland start een nieuwe campagne om kaasfondue sterker op de kaart te zetten. RCLM Foodadvertising ontwikkelde een creatief concept waarin het gebruiksmoment van kaasfondue centraal staat.

Nederland is een kaasfondueland. Buiten Zwitserland wordt nergens meer kaasfondue gekocht dan in de Nederlandse supermarkten. Marktleider Emmi start een nieuwe campagne om kaasfondue sterker te promoten als product dat altijd en overal gegeten kan worden. ‘Kaasfonduen is lekker, makkelijk en gezellig: je doet het samen met vrienden of familie.  Gegarandeerd een feestje op tafel. Dát gevoel willen we met de nieuwe campagne uitdragen. We willen nog meer mensen laten kennismaken met de mogelijkheden en gebruiksmomenten van kaasfondue’, aldus Hans van Schenkhof, marketing manager Emmi Nederland.

RCLM ontwikkelt naast concept en campagne ook een PR- en marketingcommunicatieplan. Dit voorjaar wordt een nieuwe tag-on spot geïntroduceerd en wordt de campagne verder uitgerold in print, online, in-store en outdoor acties.

 


Media

Marketing

Economisch