Ex-Publicis CEO Brego Keller leidt bureaugroep P3
De bureaugroep P3 - Pink Marketing, Punktlich en Pexi, heeft de van Publicis en UM afkomstige CEO Brego Keller aangetrokken als directeur. Keller gaat de bureaus Pünktlich, Pink Marketing en PEXI verder professionaliseren, en hij wil de ontwikkeling van het noorden als broedplaats van talent een boost geven.
P3 werkt onder meer voor DPG Media, Videoland, Mediamarkt, QMusic en Naïf, en heeft al jaren meerdere labels in de top 3 van de Emerce100.
Brego Keller: "Nooit eerder zag ik zoveel jonge, super ambitieuze en enthousiaste talenten bij elkaar als bij P3. Er wordt heel goed werk gemaakt, met een nuchtere Groningse mentaliteit zonder bla-bla, heerlijk! Oprichters Willem Waardenburg en Boudewijn de Jong hebben een prachtige club gebouwd die succesvol op het snijvlak van media, creatie en data beweegt. Een club die echt een end to end oplossing in marketing en communicatie biedt. Ik heb enorm veel zin om weer te gaan ondernemen en deze bureaus naar de volgende fase te leiden. Het wordt een feestje!”
'Hij is voor ons de gedroomde leider om de volgende stap te zetten en onze torenhoge ambities waar te maken'
Willem Waardenburg, co-founder P3: "We zijn de afgelopen acht jaar flink gegroeid: in klanten en in omvang. We zijn nu met 68 mensen en de komst van Brego geeft ons de kans om te blijven groeien en ons te blijven verbeteren. Met zijn nationale en internationale ervaring als ondernemer, en CEO van UM en Publicis Groupe in creatie, media, data en digitaal, is hij voor ons de gedroomde leider om de volgende stap te zetten en onze torenhoge ambities waar te maken. Met Brego aan het roer krijgen Boudewijn en ik de ruimte ons te richten op key clients. Hierdoor kunnen we onze klanten nog beter bedienen en ons mooie team blijven ontwikkelen.”