Florence vraagt Gummo

04-02-2010 (09:57) - Bureaus

Zorgaanbieder Florence heeft reclamebureau Gummo  uitgekozen om hun nieuwe merkpositionering vorm te gaan  geven. Florence, vernoemd naar Florence Nightingale, bestaat sinds 2004 en biedt diverse zorg gerelateerde diensten onder één dak. Zo kan men er terecht voor onder andere  thuis-,  jeugd- , verzorgingshuis, verpleeghuiszorg  en service en advies in Delft, Den Haag,  Leidschendam-Voorburg, Rijswijk, Voorschoten en Wassenaar.
 
Om goed in te kunnen spelen op de recente ontwikkelingen in de zorg en om de uitgebreide dienstverlening hernieuwd onder  de aandacht te brengen, heeft Florence reclamebureau Gummo ingeschakeld om mee  te denken over een scherpere positionering en communicatie rondom het ‘merk’ Florence.
 
Gummo is blij met deze opdracht. Oprichter Onno  Lixenberg: ‘Wij zien het als een grote uitdaging om hieraan samen met Florence  richting te geven. De zorgmarkt is enorm in beweging en moet steeds marktgerichter opereren. Florence heeft in het verleden al laten zien dat ze  durven voorop te lopen in deze ontwikkeling. We kijken dan ook uit naar  een langdurige en succesvolle samenwerking.’
 


Media

Marketing

Economisch