Grey Amsterdam ruimt op

02-07-2010 (09:41) - Bureaus

Het reclamebureau Grey Amsterdam lanceert de nieuwste campagne voor Stichting Nederland Schoon. Rode draad in de campagne is het attenderen op individuele verantwoordelijkheid wanneer het aankomt op afval. In de outdoorcampagne wordt het volk gevraagd het vuil mee naar huis te nemen, wanneer een afvalbak ter plekke afwezig is. Het doel is om de hoeveelheid zwerfvuil op straat sterk af te laten nemen. Streefdatum is het jaar 2012.

Bureau: Grey Amsterdam
Creatie: Richard Hol, Ecco Vos
Account Team: Rob Kops, Kim Bruin
Fotografie: Carli Hermes
Retouching: Leonard van Vliet
Client: Stichting Nederland Schoon
Client team: Kiki Borghstijn, Uli Schnier
Media: Outdoor


Reacties

Helaas weer zo'n zinloze nietszeggende campagne! Dit heeft totaal géén impect heden ten dage en zal dus maar minimaal bijdragen aan het bewustwordingsproces om wat beter en netter met je omgeving om te gaan. Een campagne als deze zou veel confronterender moeten zijn met foto's van de werkelijkheid en cijfers van de hoeveelheden en miljoenen tonnen aan zwerfafval. En weer word de plank volledig misgeslagen door de Stichting Nederland Schoon en Grey! "Weggegooid geld" is wel een leuke in deze! Btw. wel bijzondere mooie fotografie.
Gert Sluijk @ 07-07-2010 12:09 uur
goeie fonds! zo'n bananenschil nonchalant als een pochet. Buiten in een abri doet ie het goed hoor
Karin ter Laak @ 01-08-2010 19:03 uur
goeie vondst ook eh.. hehe
Karin ter Laak @ 01-08-2010 19:05 uur
Aan de A27 bij Gorichem, Levensgroot, als je dan je niet al te vaak voorkomende naam zo ziet ... koste bijna mijn voorbumper .... hi hi

Raoul Slavenburg @ 16-08-2010 20:57 uur

Media

Marketing

Economisch