IN10 start Havana Orange

04-02-2010 (10:00) - Bureaus

Gisteren is communicatiebureau Havana Orange gelanceerd. Het bureau, opgericht door, Rick van de Weg, Jacob-Jan Esmeijer en IN10 Communicatie, heeft de term ‘Community PR’ aan haar werkgebied gegeven. Rick van de Weg: ‘PR-bureaus zijn er genoeg en digitale en online PR-bureaus inmiddels ook. Op één of andere manier behandelen ze elkaars expertise echter als stiefkindjes. Terwijl er in de integratie juist zo veel te halen is. Dat beogen we met Havana Orange: de integratie van ‘good old’ PR, social media, evenementen en in-script sponsoring.’

Oude wijn in nieuwe zakken? ‘Gedeeltelijk, maar in de combinatie van de disciplines zit de toegevoegde waarde. We zijn het eerste PR-bureau dat de kansen van redactionele paid publicity volwaardig benut en, mede dankzij IN10 Communicatie, social media integraal weet in te zetten. En aan de andere kant zijn we het eerste digitale bureau, dat de grote kracht van traditionele free publicity op waarde weet te schatten.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch