Interhome vraagt mediaxplain*

06-04-2010 (09:51) - Bureaus

De mediabelangen van Interhome, verhuurder van 46.000 vakantiewoningen, worden ondergebracht bij mediaxplain*. Het strategische mediabureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -inkoop. De samenwerking kwam tot stand na een pitch onder drie bureaus. 

Hans Schenk, Country Manager Benelux bij Interhome, over de keuze voor mediaxplain*: ‘Wij richten ons op een solide en langdurige groei. Dat betekent dat wij sterk investeren in marketingactiviteiten en daarin scherpe keuzes dienen te maken. Mediaxplain* was niet bang om die keuzes ook te maken en aan ons helder te presenteren. Daarnaast zorgde de effectgerichtheid van het bureau, de visie op online advertising en de ervaring in de reisbranche voor een ideale match.’

Met 45 jaar ervaring verhuurt Interhome 46.000 villa’s, vakantiehuizen, chalets en stadappartementen op locaties in 26 landen van Europa, de Verenigde Staten en Afrika. Al deze vakantiewoningen kunnen online of telefonisch gereserveerd worden.
 


Media

Marketing

Economisch