Jeugdfonds Sport & Cultuur verwelkomt Blis als mediapartner

12-05-2022 (12:35) - Bureaus

Jeugdfonds Sport & Cultuur verwelkomt Blis als mediapartner. Blis verzorgt privacy-first programmatic advertising en ondersteunt het Jeugdfonds op deze manier om de doelgroep ouders met geldzorgen te bereiken.
 
In Nederland groeit 1 op de 11 kinderen en jongeren op in een gezin met geldproblemen. Deze kinderen missen de kans om te sporten of deel te nemen aan culturele activiteiten, omdat er thuis niet voldoende geld is. Jeugdfonds Sport & Cultuur vindt dat elk kind de kans verdient om mee te doen. Vorig jaar hebben ze meer dan 65.000 kinderen geholpen door de contributie of het lesgeld voor de sport- of cultuurclub te betalen.

"Het is cruciaal dat we kijken naar nieuwe manieren om bij zoveel mogelijk gezinnen bekend te maken dat wij kunnen helpen", aldus Monique Maks, directeur Jeugdfonds Sport & Cultuur. "Blis draagt tijd, expertise en media ter waarde van € 20.000,- bij voor twee van onze mediacampagnes. Dit gaat helpen om onze campagnes te optimaliseren om gezinnen uit onze doelgroep te bereiken. We zijn heel dankbaar en enthousiast om ze aan boord te hebben."
 

Blis Rise

Blis Rise is het initiatief van Blis dat beoogt diversiteit in de sector te brengen en sociale verandering te stimuleren. Het ondersteunen en stimuleren van inclusie, door kinderen en jongeren een kans te geven, is een van de kernpijlers van Rise en past daarom goed bij het doel en de activiteiten van het Jeugdfonds.
 

 


Media

Marketing

Economisch