Kloostra voorzitter ADCN Interactief-jury
29-01-2010 (09:56) - Bureaus
Euro RSCG 4D Amsterdam voegt Feike Kloostra toe aan de groeiende lijst van 4D-juryleden. Senior Art Director Feike Kloostra zal dit jaar de jury van de categorie Interactief bij de uitreiking van de ADCN Reclame Jaarprijzen voorzitten. ‘Met de verschuiving naar social media verwacht ik veel campagnes te zien met web 2.0 elementen. Ik zal op zoek gaan naar werk dat me jaloers maakt’, lacht hij.

Bij Euro RSCG 4D Amsterdam is Feike verantwoordelijk voor de art direction van verschillende wereldwijde campagnes voor Volvo. Andere klanten waar hij voor gewerkt heeft zijn Kraft, Danone, Nokia en Rabobank. Kloostra’s werk is onderscheiden op award shows als Cannes, ADCN, SAN, SpinAwards, Golden Drum, Cristal, Epica en New York Festivals.
De lijst van 4D juryleden groeit. Onlangs was Executive Creative Director Sicco Beerda juryvoorzitter bij Eurobest en Managing Director Sander Volten was juryvoorzitter bij de Epica Awards. Creative Director Bram de Rooij zal ook nog in de GrandJury van de aankomende editie van de New York Festivals plaatsnemen. ‘Het is een voorrecht dat we de gelegenheid krijgen om het beste werk van de wereld te beoordelen. Dat is een erkenning en dat motiveert ons om zelf creatief werk op topniveau te blijven maken’, aldus Volten.