Lost Boys legt zich toe op mobieltjes
01-07-2010 (09:42) - Bureaus
Triple IT en Lost Boys hebben besloten hun krachten te bundelen in een nieuw initiatief: LOSTBOYS mobile. Een agency op het gebied van mobiel, waarbij Triple IT en LBi Lost Boys hun wederzijdse expertise inzetten. LOSTBOYS mobile ontwikkelt mobiele websites en applicaties die dicht op de core business van merken zitten.
Het mobiele kanaal heeft in 2009 geleid tot veel innovatieve applicaties met een experimenteel karakter, waarvan het overgrote deel onvoldoende was ingebed in de marketingstrategie. Inmiddels raken adverteerders er steeds meer van doordrongen dat een mobile website of applicatie een essentieel onderdeel kan uitmaken van hun marketingstrategie. Door de combinatie van de strategische denkkracht van Lost Boys en de technische slagkracht van Triple IT heeft LOSTBOYS mobile de ambitie de marktleider te worden op het gebied van mobiel.
Dirk van den Bosch, Chief Commercial Officer Lost Boys: ‘Het afgelopen half jaar zijn wij met de top 10 van onze klanten over mobiele toepassingen (Android, iPhone, iPad) in gesprek geraakt en hebben verschillende projecten opgestart, waaronder ING en FBTO. We werken al enige tijd samen met TripleIT en bouwen deze samenwerking uit met Lost Boys Mobile.’ Emmelien Kneppers, Strategy Director LOSTBOYS mobile: ‘Ons werk, dat per definitie draait om handelen vanuit strategie en user experience, wordt hierdoor structureel uitgebreid met het mobiele kanaal.’