Next Chapter viert zevenjarig bestaan met full service rebranding

Next Chapter viert zevenjarig bestaan met full service rebranding

02-10-2025 (11:15) - Bureaus

Next Chapter Agency bestaat dit jaar zeven jaar en viert dat met een rebranding en nieuwe fase. Wat begon in 2018 als een agency met een sterke focus op influencer marketing in Gent, groeide uit tot een volwaardige 360-graden marketingpartner voor binnenlandse en internationale merken. Ook zijn ze in Rotterdam gevestigd.

Next Chapter Agency wil zich onderscheiden door haar diepe kennis van het influencerlandschap te combineren met een full service aanpak. Daarmee wil bureau merken aantrekken die geen samenwerking met tientallen partners willen, maar één aanspreekpunt zoeken voor alles rond social, content en digitale storytelling. Het team begeleidt haar klanten strategisch en creatief, van digitale campagnes en contentcreatie tot UGC, events, talent management, PR en consultancy.

"Influencer marketing blijft onze core, maar we zagen dat merken steeds vaker op zoek zijn naar één partner die alles aankan", aldus Ohmid Shirzae, Co-founder van Next Chapter Agency. "We hebben die shift omarmd. Niet door in te boeten aan kwaliteit, maar door onze expertise stapsgewijs uit te breiden." 

Kantoor in Rotterdam

In 2024 werd het team versterkt met Anouk van Niekerk, Country Manager Nederland, wat leidde tot de opening van een tweede kantoor in Rotterdam. Intussen werkte Next Chapter Agency aan meer dan 3.264 campagnes voor meer dan 627 internationale klanten in o.a. België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Italië, Spanje, China en Japan. Klanten als Tabasco, Uriage en HelloFresh maakten deel uit van dit groeitraject.

Geloof in sterke relaties

De nieuwe visuele identiteit en aangescherpte merkstrategie markeren niet alleen het 7-jarig bestaan van het bedrijf, maar ook een duidelijke positionering in een veranderend landschap. "De rebranding is voor ons meer dan een nieuw logo", zegt Anouk van Niekerk. "Het weerspiegelt waar we vandaag voor staan: creativiteit, flexibiliteit, strategisch denken en vooral: resultaat voor onze klanten."

Volgens Joshua Feytons, Co-founder van het bureau, is de groei van Next Chapter geen toeval. "Het is het resultaat van een sterke visie, het vertrouwen van onze klanten, en het lef om te blijven innoveren. Met deze rebranding tonen we wie we vandaag zijn en waar we naartoe willen. Wij geloven in sterke relaties, creatieve slagkracht én strategische diepgang."


Media

Marketing

Economisch