NUsport naar BSUR

23-04-2010 (09:48) - Bureaus

Sanoma, tevens eigenaar van NU.nl zal per 3 mei haar topsportnieuws merken Sportweek en NU.nl/sport samenbrengen tot het multimediale platform NUsport. Dat betekent dat het weekblad Sportweek vanaf die datum NUsport zal gaan heten en dat diezelfde dag een nieuwe site en mobiele ‘App’ NUsport geïntroduceerd zullen worden, die de sportfans rechtstreeks naar alle denkbare nieuwsfeiten zullen leiden, in alle takken van topsport.
 
Voor de liefhebbers van sport en actuele sportuitslagen wordt NUsport hét medium. Waar je ook bent, wat je ook wil weten, je kunt NUsport raadplegen 24/7 op je mobiel, op internet en in het blad. In het blad blijven de achtergronden en meer uitgebreide interviews met topsporters uiteraard de formule bepalen. BSUR werkt aan een geïntegreerd communicatieconcept waarvan de eerste uitingen begin mei in de media zullen verschijnen.
 


Media

Marketing

Economisch