RAPP en Tribal DDB doen KLM

17-02-2010 (09:45) - Bureaus

Voor KLM is de reis net zo belangrijk als de bestemming zelf. Vandaar dat KLM haar passagiers voortaan meer keuze in zitcomfort in Economy Class biedt. Om hiervoor awareness én sales te genereren ontwikkelde RAPP in samenwerking met Tribal DDB  de campagne ‘Choose your personal kind of comfort’. De campagne is zichtbaar op diverse grote luchthavens in Europa, pan-Europese titels en vanaf vandaag ook online middels bannering en via www.klm.com

In de campagne staat een aantal passagiers centraal dat zichtbaar geniet van het extra comfort op hun Economy Class-vlucht. Ze genieten zelfs zo zeer, dat het lijkt alsof er geen stoel is. Door in beeld de stoel zelf weg te laten, lijkt het alsof de passagiers zweven.

Online wordt de campagne voortgezet met een uitgebreide website, waar de bezoeker alles te weten komt over zitcomfort in Economy Class bij KLM. Een visueel aantrekkelijke quiz, waarmee een comfortabele trip naar Aruba voor twee personen (reis en verblijf) te winnen is, motiveert bezoekers om alle details uit te zoeken.
 


Media

Marketing

Economisch