Referro wint pitch E.ON

09-04-2010 (09:43) - Bureaus

Communicatiebureau Referro uit Oisterwijk heeft de pitch gewonnen die E.ON Benelux had uitgeschreven voor drie bureaus. Inzet hierbij was het E.ON B-to-B account voor Nederland. Referro ontwikkelde daarvoor een marktbewerkingscampagne, waarin traditionele media, internet, direct marketing, database- en telemarketing in één geïntegreerde inzet gecombineerd zijn. Referro en E.ON willen 400.000 ondernemers uit het MKB-bedrijf bereiken met de boodschap dat werken met E.ON de beste keuze is. De doelstelling is een aanwas van 6.000 nieuwe MKB-klanten te creëren.

Pay-off voor de campagne is ‘Energie uit ambitie’. Een ambitie hebben. Dat deelt E.ON Benelux met de gemiddelde MKB’er: groter worden, groeien, de beste willen zijn. Hiermee doelt Referro tevens op een duidelijke afwijkende campagne van wat tot dusverre gebruikelijk is in de energiemarkt.

 


Media

Marketing

Economisch