RICH en Jupiler blijven Oranje trouw
13-07-2010 (10:09) - Bureaus
Sinds gisteren kunnen alle Oranjefans het Nederlands elftal bedanken voor het behalen van de finale van het wereldkampioenschap voetbal 2010 met de ‘Oranje Bedankt’-campagne van WK-sponsor Jupiler, bedacht en gemaakt door reclamebureau RICH.
Iedereen kan nu een persoonlijk dankwoord naar Oranje versturen via www.jupiler.nl. Tijdens de huldiging van Oranje, aanstaande dinsdag in Amsterdam, zal Jupiler tienduizenden bedankkaarten laten tekenen door de aanwezige fans en ervoor zorgdragen dat deze worden aangeboden aan het Nederlands Elftal. De campagne wordt ondersteund met duizenden Abriposters.
‘Oranje Bedankt is de finale van onze ‘Jup Holland Jup’ campagne waarmee Jupiler Nederland oranje heeft gekleurd tijdens het WK’ aldus Kevin Vonckx, marketingmanager Jupiler. ‘We zijn ontzettend trots dat wij officieel sponsor zijn van het wereldkampioenschap voetbal 2010 waarbij Oranje de verwachtingen heeft overtroffen door als finalist te eindigen. Jupiler wil daarom Bert van Marwijk en zijn mannen hartelijk bedanken voor deze fantastische prestatie en alle Oranjefans aanmoedigen hetzelfde te doen!’
