Talentvol duo naar .bone
09-04-2010 (09:51) - Bureaus
Interactief marketingbureau .bone heeft Michael Kouwenhoven (links) en Dimitri Hubregtse (rechts, beiden 28 jaar) aangesteld als creatief team. Het team staat voor de uitdaging om vernieuwende concepten te ontwikkelen. Met deze uitbreiding van de creatieve vloer, maakt .bone ruimte voor nog beter en creatiever werk voor haar klanten.
Hubregtse was hiervoor werkzaam bij Zicht Online, waar hij verantwoordelijk was voor de online strategieën en concepten. Kouwenhoven komt van Media Embassy, waar hij de afgelopen drie jaar werkzaam was als conceptontwikkelaar. Het team werkt niet met een strikte scheiding tussen copy en art. Hubregtse: ‘Dat zijn aspecten die we allebei beheersen. Ook brengen we onze eigen ervaring op het gebied van social media, strategie en campagnes mee.’
Het duo werkt sinds hun studie op de Willem de Kooning Academie samen als officieus team, ieder bij zijn eigen werkgever. Kouwenhoven: ‘Aangezien er destijds weinig vraag was naar junior teams is ieder zijn eigen weg gegaan. Wel hebben wij vanaf die tijd, buiten ons werk om, samen aan projecten gewerkt.’ De opdrachten die zij gedaan hebben bestaan uit conceptuele uitdagingen voor platforms als Jonge Honden, Battle of Concepts en YoungCreatives. In 2008 werd hun werk bekroond met een plek op de Young Lions shortlist.
