Wie wint de Inhaakaward?
12-07-2010 (09:38) - Bureaus
Sanoma Uitgevers gaat dit jaar de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward uitreiken. Voor de beste inhaakadvertentie die het meest is toegespitst op het thema van dit jaar: Live Pink to Inspire. Bovendien wint de winnaar gratis mediaruimte in de Sanoma media. Pink Ribbon Magazine 2010 is alweer volop in de maak. Dit charity magazine, waarvan de opbrengsten – losse verkoop en advertenties – voor 100% naar Stichting Pink Ribbon gaan, beleeft dit jaar haar zevende editie.
Het succes van het magazine, en ook de site www.pinkribbonmagazine.nl, valt of staat met de medewerking van adverteerders, media- en reclamebureaus. En die werken elk jaar weer even enthousiast mee. Ook dit jaar hoopt Sanoma weer op veel advertenties. Passend bij Pink Ribbon Magazine, passend bij het thema van dit jaar:
De uitgever daagt reclamebureaus en adverteerders uit: maak dit jaar de meest inspirerende advertentie ooit! De winnaar krijgt – naast de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward 2010 – gratis mediaruimte in de Sanoma off- en online media ter waarde van 25.000 euro (bruto, incl. bureaucommissie, excl. BTW).
De advertenties worden beoordeeld door een deskundige vakjury. Met daarin onder andere Marc Oosterhout (N=5, managing director, bestuurslid SIRE en VEA) en Ellen de Jong en Anita Mooiweer van Pink Ribbon Magazine.