Y&R Not Just Film doet campagne ASR

16-03-2010 (09:53) - Bureaus

Deze week start ASR Verzekeringen met een massamediale productcampagne. Met deze campagne zet zij ASR VermogenGarant in de markt. Dit is een nieuw vermogensopbouwproduct dat bestaat uit een combinatie van garantie en beleggen. In de tv-commercial staan de persoonlijke situaties van Bas en Judith, Noor en Willem en Hugo en Els centraal. Zij hebben allemaal hun eigen doel voor later: studie voor de kinderen, een mooi huis en genieten van het leven tijdens het pensioen. ASR VermogenGarant biedt gegarandeerd vermogen voor later. En misschien nog wel wat meer.  

De campagne loopt van 15 maart tot en met 18 april en start met een tv-commercial. Daarnaast verschijnen er advertenties in diverse tijdschriften, zijn er in het straatbeeld buitenreclames zichtbaar (megamasten) en wordt een radiocommercial uitgezonden.

De online campagne loopt van 22 maart tot 25 april op onder andere asrverzekeringen.nl en sociale netwerksites. Door het spelen van een spel maken consumenten op een laagdrempelige en leuke manier kennis met ASR VermogenGarant. Een deel van het spel kan in een interactieve banner gespeeld worden. Als zij het spel uitspelen op asrverzekeringen.nl maken zij kans op een saunabon voor twee personen.

De campagne is ontwikkeld door Y&R Not Just Film. De online campagne is ontwikkeld door Blue Mango Interactive.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch