Zorgverzekeraar Just en Fightclub werken samen

01-11-2021 (15:36) - Bureaus

Zorgverzekeraar Just, een merk van CZ, heeft na een pitch gekozen voor Fightclub als nieuw creatief bureau. Fightclub kon direct aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe campagne die sinds vandaag live is.
 
De campagne, die zich richt op de smart consumer, laat zien dat verzekeren bij Just nét even anders is. Je verzekert je alleen voor datgene wat echt noodzakelijk is. En dankzij de smart oplossingen van Just krijg je zorg waar en wanneer je het nodig hebt. Precies waar ‘de nieuwe generatie verzekerden’ behoefte aan heeft! Oftewel: ‘Just wat jij nodig hebt!’.
 
Maarten Evers, Creative Director Fightclub: “Met ‘Just wat jij nodig hebt’ bouwen we niet alleen op een slimme manier aan de naamsbekendheid, maar tonen we ook de mentaliteit die verankerd zit in het DNA van het merk. Dit zie je ook mooi terugkomen in beeld waarmee we Just positioneren als een frisse zorgverzekeraar die het nét even anders aanpakt.”
 
René van Gerwen, verantwoordelijk voor merk- & campagnemanagement bij CZ en Just: “Vanaf het eerste moment liet Fightclub duidelijk zien ons merk te begrijpen, maar ook wat het merk nodig had om op te vallen. Onze manier van denken en werken bleek heel goed bij elkaar te passen, en dat zie je terug in het eindresultaat. Daar zijn we heel trots op!”
 
De campagne, die zowel online als offline wordt uitgerold, wordt afgetrapt met een tv-commercial geregisseerd door Safi Graauw. De campagne is daarnaast ook te horen op radio en zichtbaar op alle social kanalen van Just.
 

Credits

Klant: Just (CZ)
Verantwoordelijk bij klant: René van Gerwen, Auke de Vries, Nick Grosveld, Dorine Surstedt, Marisol Alvarez
Bureau: Fightclub
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Hans van Mook
Strategie: Cees Faes, Wilmer Nieuwenhuijzen
Account: Lesley Bosch, Manon de Vries, Roxanne van Son
Productiemaatschappij: Vigics
Regie: Safi Graauw
 

Media

Marketing

Economisch