‘Energie die geen energie kost’: de nieuwe campagne van Essent Zakelijk

23-11-2015 (13:13) - Creatie

Vandaag lanceert Essent Zakelijk de nieuwe campagne ‘Energie die geen energie kost’. Met de campagne wil Essent Zakelijk het MKB duidelijk maken dat ondernemers altijd een beroep kunnen doen op Team Zakelijk om hun energievraagstukken op te lossen. De campagne is van de hand van  Etecetera.
 
 
Wouter van Rhoon, directeur Essent Zakelijk: 'Wij hebben een heldere ambitie. We willen namelijk energie leveren die de klant geen energie kost. Want dat is wat onze klant belangrijk vindt. We hebben goed naar onze klanten geluisterd en hen gevraagd naar wat zij zoeken in een zakelijke energieleverancier. Daaruit kwamen drie uitgangspunten naar voren: het kunnen bouwen van een relatie met hun energieleverancier, een hoog service niveau en prijszekerheid. Essent Zakelijk gaat die behoefte voor hen invullen met  al haar medewerkers: Team Zakelijk.'
 
Tot medio december is Essent Zakelijk met haar campagne aanwezig op de radio, online en op billboards. Primaire doelstelling van de campagne is de merkbekendheid en merkvoorkeur van Essent Zakelijk te verhogen. Met de campagne richt Essent Zakelijk zich in eerste instantie  op het MKB en secundair op de groot-zakelijke markt.
 
 
Credits
Opdrachtgever: Essent Zakelijk
Bureau: Etcetera
Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Strategie:  Job Koopman
Account: Netteke Bak, Louise Mathlener
Producer bureau:  Remko Esser
Fotograaf:  Bianca Pilet
Geluidsstudio: Alfred Klaassen
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen van Veen, Ingrid Nagtzaam, Maaike Visser