Fitzroy gaat Fitshe
01-10-2015 (16:09) - Creatie
16.05 uur - In het afgelopen jaar is er hard gewerkt aan Fitshe.com. Een nieuw merk proteïne shakes speciaal ontwikkeld voor vrouwen.
Volgens oprichtster Caroline Glasbergen is er behoefte aan een hoog kwalitatieve proteïne zonder artificiële smaken, slechte kwaliteit eiwitten, zoetstoffen of onhandige grote potten. Fitshe is een merk speciaal voor vrouwen met een actieve levensstijl. Het bureau Fitzroy ontwikkelde het merk, de e-commerce site en communicatie.
Marnix Tiggeloven: 'We willen naast grote challengers ook werken voor startups die willen breken met de markt. We hebben bovendien al eerder met Caroline samengewerkt en we zagen direct de potentie voor een 100% natuurlijke proteïne specfiek ontwikkeld voor het vrouwenlichaam. Health & fitness worden zo belangrijk in ons drukke leven. Zo kwamen we op de naam Fitshe: Fit + She. We willen langzaam het merk via social media en blogs laten groeien. Op een geloofwaardige manier.'
