Marketing
NESCAFÉ KitKat Mocha: een nieuwe break voor koffieliefhebbers

13:09 - NESCAFÉ KitKat Mocha is een nieuwe samenwerking tussen twee van de meest iconische merken van Nestlé en is nu verkrijgbaar in supermarkten. Deze samenwerking is een ...
Lees verder »
Lees verder »
Zalando twee jaar lang partner NN Marathon Rotterdam

21-03-2025 - Zalando is de komende twee jaar de officiële mode- en sportretailer van de NN Marathon Rotterdam. De samenwerking past bij Zalando’s doel om het lifestyle-aanbod verder ...
Lees verder »
Lees verder »
Eerste bewegende persoon op AI-billboard van Katja

20-03-2025 - Katja heeft een primeur te pakken rondom het programma Make Up Your Mind, dat afgelopen zaterdag is gestart bij RTL 4 en Videoland. Het snoepmerk en Ad Alliance ...
Lees verder »
Lees verder »
bvA draagt opnieuw topmarketeer voor als bestuurslid

20-03-2025 - Het netwerk van merkleiders bvA stelt opnieuw een ervaren marketeer voor als beoogd bestuurslid: Ana Henriques, Head of Marketing Communications Belgium & Netherlands ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 19-03-2025 - Consumentenbond roept HEMA x Philips ...
- 19-03-2025 - Wrapslááááp! Wake-up call in de vorm van ...
- 19-03-2025 - Fit Piggy groeit 5000% in vijf jaar
- 19-03-2025 - Bellen als een royal: KPN brengt telefoons uit ...
- 19-03-2025 - Samenwerking LEGO en Pokémon: eigen Pokémon ...
- 18-03-2025 - Old Amsterdam brengt kaasbitterbal naar ...
- 18-03-2025 - Kruidvat sterkste winkelmerk van Nederland ten ...
- 17-03-2025 - 360 gelukkigen overnachten tussen IKEA-meubels
- 17-03-2025 - Basic-Fit drie jaar lang officiële partner Tour ...
- 14-03-2025 - CUPRA en top padelaanbieders slaan handen ineen
- 13-03-2025 - Deze twee merken winnen Friends of Search ...
- 13-03-2025 - Outfit padelster Steffie Weterings wordt nóg ...
- 12-03-2025 - De Nederlandse Basketball Bond gaat met ...
- 12-03-2025 - Campina introduceert high protein griekse ...
- 11-03-2025 - Heineken en Ajax heffen glas op tienjarig ...
- 11-03-2025 - Klanten kunnen eigen Boekenweekgeschenk kiezen ...
- 11-03-2025 - GvR reikt Coqs d'Honneur uit
- 10-03-2025 - TBWA\NEBOKO eerste hoofdsponsor Prazeres United
- 10-03-2025 - The Valley verzorgt CX-herpositionering voor ...
- 07-03-2025 - Meerjarige samenwerking tussen wielrenster ...
- 07-03-2025 - Veel vrouwen willen ondernemen om wereld stukje ...
- 07-03-2025 - Zuivelmerk HiPRO naamsponsor Utrecht Marathon
- 06-03-2025 - Westfield Mall of the Netherlands ontvangt 15 ...
- 06-03-2025 - VENGEAN ontwikkelt merk voor foodtech startup ...
- 06-03-2025 - Waarom TV en audio samen sterker scoren
- 05-03-2025 - Op zoek naar 'Tiny Ten' met Intratuin
- 05-03-2025 - Global Unplugged Day, pak je Kindle
- 05-03-2025 - Slimme move: Pearle lanceert abonnement voor ...
- 04-03-2025 - KNVB daagt bureaus uit in Battle of the ...
- 04-03-2025 - Carrière in eigen hand met vernieuwd platform ...
- 04-03-2025 - PLUS keert terug als officiële partner ...
- 03-03-2025 - Alleen Gen Z profiteert van salarisstijging in ...
- 28-02-2025 - Albert Heijn lanceert de Buurt Bezorgbundel
- 27-02-2025 - Talpa Network verlengt samenwerking Medialab ...
- 27-02-2025 - Dit zijn de zes nominaties voor de Friends of ...
- 26-02-2025 - Nestlé betreedt nieuwe markt met lancering ...