13 september: SPOT on TV
14-06-2012 (08:37) - Media
Op 13 september organiseert SPOT in de Zuiveringshal West/Westergasfabriek Amsterdam SPOT on TV. Een middag over de stand van zaken en alle nieuwe ontwikkelingen rondom TV. Het medium wordt vanuit verschillende invalshoeken belicht; van impact, effectieve commercials, social media en second screen tot innovaties en onderzoek. Een must see programma voor iedereen die professioneel met TV te maken heeft: adverteerders, mediaprofessionals, communicatiespecialisten, reclamemakers en producenten. Sprekers zijn onder andere Reinout Oerlemans, David Brennan en Marc Oosterhout. Het evenement is voor genodigden gratis toegankelijk.
Welke innovaties op het gebied van televisie veroveren uiteindelijk het hart van de consument? Wat betekent dit voor het ontwikkelen van TV-formats? En voor de adverteerder? Wat is de rol van TV in succesvolle online campagnes en concepten? En: wat zijn de geheimen van een effectieve TV-commercial? SPOT on TV geeft antwoord op deze vragen.
Frénk van der Linden is presentator van het evenement. Hij gaat onder meer in gesprek met key note speaker Reinout Oerlemans (Eyeworks). Verder leveren David Brennan (Media Native, schrijver van ‘Connected Television, How TV´s Analogue Strengths Have Created a Digital Supermedium’), Marc Oosterhout (N=5) en Tim Murck (Spektor Storytelling) een bijdrage. Ook heeft SPOT on TV een primeur: de resultaten van het Nederlandse TV+ onderzoek, gepresenteerd door Paul Lee en Marieke van der Donk (Deloitte) . Dit van oorsprong Britse onderzoek richt zich op het gebruik van TV, online en social media.