BKB richt vizier op politiek en commercie

19-06-2012 (08:38) - Media

Campagnebureau BKB is initiatiefnemer van het blog www.bkbcampaignwatch.nl en doet daarop deze week (tot en met 20 juni) verslag van een bezoek aan het seminar ‘The Art of Political Campaigning’ in Washington. Grote namen uit Democratische en Republikeinse campagnes als Jef Pollock, John Zogby en Joe Trippi spreken over de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen. Online campagnetechnieken, fondsenwerving, ‘microtargeting’ en rapid response zijn zomaar een paar thema’s die behandeld zullen worden.
 
Op www.bkbcampaignwatch.nl duiden experts dagelijks campagnes uit binnen- en buitenland. Vaste bloggers zijn onder anderen Wouke van Scherrenburg, Charles Groenhuijsen, Jan Driessen, Nausica Marbe, Erik van Bruggen, Hans Anker en Alex Klusman. Daarnaast zijn er bijdragen van jonge talenten als schrijver en muzikant Johan Fretz, D66 raadslid in Amsterdam Centrum Thijs Kleinpaste en BNR journaliste Lamyae Aharouay.
 

De komende maanden nemen verschillende campagne experts op www.bkbcampaignwatch.nl zowel de verkiezingen in Nederland als in de Verenigde Staten onder de loep. Maar er is ook ruim aandacht voor maatschappelijke en commerciële campagnes. Zo kwamen de afgelopen weken successen en flaters aan bod van de UEFA, Alpe d’HuZes, de lancering van het nieuwe album van dEUS, United Airlines, de Giro d’Italia, het Nederlands elftal en het nieuwe NOS journaal. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch