George Magazine is back in town

02-07-2012 (08:26) - Media

Mannenblad George Magazine heeft deze zomer een frisse start gemaakt. Gerestyled, een tikje jonger en meer dan ooit het magazine voor mannen die het leven vanuit de tenen leven: fashion, lifestyle, politiek, business & finance.  
 
George Magazine ligt sinds vorige week donderdag in de winkel. De abri’s, powered by Clear Channel Hillenaar, zijn de komende maand overal in Nederland te zien.  
 
George Magazine is te koop bij de ‘betere boekhandel’ en verschijnt na de zomereditie in 2012 nog twee maal: in oktober en december. 

Hoofdredacteur en uitgever Nicolette Hulsebos: ‘Het mannenbladen segment is op zijn zachtst gezegd een intrigerend segment. Ik ben ervan overtuigd dat George Magazine het perfecte platform biedt voor mannen die de focus hebben op lifestyle, mode, kunst, politiek, business en finance. In november starten we in Nederland met de zesde jaargang. Dat stemt ons als ‘makers van’ behalve trots, ook blij.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch