GTST gaat transmediaal

05-07-2012 (08:33) - Media

De RTL4-serie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ lanceert een grootschalig en innovatief transmediaal concept rondom Tim, een nieuw personage in de populaire serie. De transmedia versie van ‘GTST’ is een primeur voor RTL Nederland. Met een speciaal voor de mobiele applicatie geschreven verhaallijn slaan we de brug tussen de laatste aflevering van dit seizoen op vrijdag 6 juli en de eerste aflevering van het nieuwe seizoen op maandag 3 september.
 
Het digitale format rondom Nederlands best bekeken soap geeft de kijker negen weken lang toegang tot het handgeschreven notitieboek van de ondoorgrondelijke Tim. Met behulp van video, games en verborgen inhoud achterhaalt de kijker wie Tim is, waar hij vandaan komt, wat zijn achtergrond is en nóg belangrijker: wat hij in Meerdijk komt doen. Iedere week worden er via verschillende on- en offline platforms codes verspreidt die de kijker helpen om het notitieboekje van Tim week voor week te ontgrendelen. De slimste en meest fanatieke speler maakt kans op een onvergetelijke reis naar Zuid-Afrika om daar te figureren in de soapserie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch