MWG Algemene Mediabeschouwingen 2012

31-08-2012 (00:00) - Media

Prinsjesdag, voor velen niet te missen en voor MWG-leden en -relaties nog eens extra boeiend en leuk: de opening van een nieuw mediaseizoen op dinsdag 18 september. Traditiegetrouw presenteert de MWG de Algemene Mediabeschouwingen op De Derde Dinsdag in september.

In de Raadszaal van de Stopera in Amsterdam treedt een nieuw mediakabinet aan, dat zijn visie op de ontwikkelingen en hoogtepunten voor komend jaar zal presenteert. Niet zonder een aantal doortastende en pittige vragen van voorzitter Rens de Jong (BNR) natuurlijk.
 
De Ministers van het mediakabinet 2012-2013:
 
René Jaspers (McDonald’s) - Minister van Adverteerders
Ex reclameman serveert tegenwoordig Happy Meal van co-creation en nuancemarketing.
Hank van Dijk (OMD) - Minister van Bureaus
Maakte de overstap van reclame- naar mediabureau. Bureau-ambassadeur bij uitstek.
Frank Eijken (FD Mediagroep) - Minister van Exploitanten
Met zijn rijke media-ervaring - IP/RTL, SBS, RTL later adviseur Zoom.in, nu cross mediaal bij FD – mogen we rekenen op een gefundeerde toekomstvisie van deze fractie.
Joris Merks (Google) - Minister van Onderzoek & Informatie
Ras-researcher en auteur van Schizofrene Marketing over het integreren van clicks & bricks.
 
Namens de MWG neemt voorzitter Ruud de Langen de rol van kabinetsformateur op zich; hij zal het officiële startsein van de Algemene Mediabeschouwingen geven.
Datum: 18 september 2012
Prijs: Voor MWG-leden gratis; voor niet-leden €70,-
Locatie: Raadszaal Stopera, Amsterdam
Duur: 14:30 – 17:30; dan aansluitend een netwerkborrel

Voor info/inschrijven: http://administratie.mwg.nl/gateway.php?p=displayevent&eventId=6
 


Bureaus

Marketing

Economisch