TLC in 2013 de hele dag beschikbaar

30-11-2012 (00:00) - Media

De vrouwenzender TLC is met ingang van 8 januari 2013 de hele dag beschikbaar. Uit onderzoek onder kijkers van TLC blijkt dat er meer behoefte is aan de eigenzinnige, non-fictie vrouwenprogrammering. De stijging van 185% van het marktaandeel in het recente extra tijdvak 15:00 – 18:00 uur onderstreept dit. Tot de hoogtepunten van de nieuwe programma’s behoren het spraakmakende Here Comes Honey Boo Boo, het integere My Naked Secret en Breaking Amish, dat in Amerika alle records brak.
 

Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux: ‘Dat TLC anderhalf jaar na de lancering op veler verzoek de hele dag beschikbaar komt, is een absolute kroon op ons werk. Met TLC bewezen we dat we in staat zijn om een sterk televisiemerk neer te zetten dat in korte tijd een trouwe fanbase aan zich wist te binden. De TLC-fan is naast trouw ook actief, getuige de constante groei van onze sociale media en het aantal kijkers dat meedoet aan adverteerdersacties. Dit maakt onze positie van meest selectieve vrouwenzender nóg sterker.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch