Wij zijn Fonk!

17-09-2012 (08:50) - Media

What’s in a name? Veel! De afgelopen jaren heeft het team van ReclameWeek hard gewerkt aan de omslag naar een nieuwe identiteit en een naam die paste bij onze bredere berichtgeving. In 2008 werden de eerste stappen gezet om de titels Identity Matters en ReclameWeek samen te voegen in één sprankelend platform. In 2009 volgde met de nieuwe verschijningsfrequentie in print onze nieuwe naam Fonk. En nu, in 2012 hebben wij ook online de stap gemaakt van ReclameWeek naar Fonk. De berichtgeving van Fonk laat vanaf vandaag zowel offline als online haar licht schijnen over alles wat speelt op het gebied van communicatie, marketing en media. Wij brengen feiten, visies en opinie.

Offline blijft Fonk elke twee weken in print verschijnen en online is Fonk vanaf vandaag dus dagelijks in de lucht. 

De redactie van Fonk dankt allen die de afgelopen maanden op de achtergrond hebben meegewerkt aan de realisatie van Fonk online. 
 
Nicolette Hulsebos
Hoofdredacteur Fonk
 

Reacties

Reclamewereld neemt afscheid van Reclameweek en wenst Fonk nog heel wat reclame toe, en veel succes.
Michael van Os @ 12-09-2012 14:48 uur
Goeie stap die zeker gaat slagen Nicolette! Veel succes aan jou en de redactie.
michael @ 14-09-2012 10:44 uur

Bureaus

Marketing

Economisch