AKQA breidt uit
02-03-2012 (07:56) - Mensen
AKQA, het grootste digitale bureau ter wereld neemt zes nieuwe werknemers aan voor het groeiende kantoor in Amsterdam. Twee van hen, het Nederlandse concepting duo Ron Engelbert en Alex Danklof keren terug naar AKQA, nadat ze eerder voor het bedrijf werkte van 2008 tot 2010. De afgelopen twee jaar hielp het duo TBWA Amsterdam met het ontwikkelen van hun digitale capaciteit.
Ron en Alex zullen worden bijgestaan door vier nieuwe collega’s; Senior Strategic Planner, Tom Miskin; Senior Project Manager, Jessica Roberti; Senior Project Manager, Julie Demers; en Project Manager, Bruno Musznski.
Tom Miskin werkte eerder bij het award-winnende Weapon7 in Londen. Jessica Roberti voegt zich bij AKQA Amsterdam na eerder bij Adidas verantwoordelijk te zijn geweest voor de wereldwijde digitale merk strategie voor Originals, Y-3, SLVR en Porsche Design Sport.
Julie Demers brengt meer dan tien jaar interactive ervaring met zich mee. Ze was eerder project manager bij verschillende internationale bureaus, inclusief Sid Lee Montreal en Amsterdam, Satama en Luxus in Finland. Ook was ze manager van digitale accounts zoals Cirque de Soleil, Adidas, MGM Grand Hotel en Casino, Nokia, JC Penny en American Eagle Outfitters
Bruno Muszynnski begon als grafisch ontwerper en zette zich later als project manager in voor creativiteit en digitaal werk. Bruno werkte eerder bij Infiniti, het luxe Nissan merk. Hier leidde hij projecten in 20 landen in Europa.