Arie van Dusseldorp wordt Marketing Director bij Regus
04-02-2016 (11:37) - Mensen
Arie van Dusseldorp (43) is de nieuwe Marketing Director bij Regus Nederland, marktleider op het gebied van flexibele werkplekken. Van Dusseldorp is in deze functie verantwoordelijk voor het verstevigen en uitbreiden van de marktpositie van Regus in Nederland, samenwerkingen met externe partners en het vergroten van de bekendheid van de vele flexibele werkplekoplossingen.
Voordat Van Dusseldorp de overstap naar Regus maakte, was hij bij Manutan als Marketing Directeur Benelux verantwoordelijk voor de re-branding van Overtoom naar Manutan, het opzetten van een digital marketingstrategie en de integratie van de Nederlandse en Belgische markt.
Van Dusseldorp heeft hiervoor marketingervaring opgedaan in verschillende branches. Hij leerde de kneepjes van het vak bij Bertelsmann Nederland, waar hij uiteindelijk commercieel directeur werd.
In 2005 vervolgde Van Dusseldorp zijn loopbaan in de financiële sector bij LaSer Nederland, om daarna in 2011 de overstap te maken naar de pure player iBOOD.com, waar hij verantwoordelijk was voor het professionaliseren van de marketingstrategie.