Arjan Veenhuis van Havas naar Abovo Media
02-02-2016 (16:00) - Mensen
Per 1 april wordt de afdeling inkoop van Abovo Media versterkt met de komst van Arjan Veenhuis (43). Hij komt over van Havas Media waar hij vanaf 2009 de inkoopafdeling opgezet en uitgebouwd heeft. Arjan Veenhuis is de100e medewerker bij het snel groeiende onafhankelijke mediabureau.
Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek zijn blij met de uitbreiding op de voor Abovo zeer belangrijke afdeling Inkoop. 'Met de komst van Arjan hebben wij een verdere professionaliseringsslag kunnen doorvoeren. Zijn expertise en ruim twintig jaar aan media ervaring stelt ons in staat om extra specialisme te bewerkstelligen. Media inkoop is een vak apart, dat weten wij al jaren bij Abovo en staat bij ons hoog op de prioriteitenlijst. Samen met de huidige inkoper Robin Keijzer zal Arjan een sterk en multidisciplinair team gaan vormen. Het belangrijkste is dat we hiermee nog sterker en effectiever kunnen inkopen binnen alle media mogelijkheden die er zijn.'
Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.