Kwartet versterkt gelederen LVB Networks
08-02-2012 (08:48) - Mensen
LVB Networks heeft zich versterkt met vier nieuwe medewerkers. Mark van Bommel begint als sales director en Tijn Elferink als communicatiestrateeg. Sabina van der Hoeven en Martine van den Houten gaan aan de slag als redacteur. LVB Networks is het grootste contentmarketingbureau van Nederland.
Van Bommel gaat zich bij LVB Networks bezighouden met de integrale inzet van content via verschillende kanalen, waaronder social media, web, print en televisie. De 33-jarige Van Bommel komt van The People’s Valley in Amsterdam, waar hij account director was. Daar adviseerde hij klanten als ONVZ, UWV, Valvoline en het Ministerie van VWS.
Tijn Elferink (foto) versterkt de afdeling PR en Social Media op gebied van strategie, creatie en social media. De 30-jarige Elferink gaat zich bezighouden met geïntegreerde oplossingen voor complexe communicatievraagstukken. Elferink was hiervoor communicatiestrateeg en partner bij het Amsterdamse communicatiebureau Bennink Bicker Caarten, waar hij werkte voor onder andere T-Mobile, Lucas Bols en verschillende politici.
Sabina van der Hoeven en Martine van den Houten versterken de groeiende afdeling redactie van LVB Networks. Van der Hoeven (23) en Van den Houten (23) gaan zich bezig houden met relatiemedia van onder andere C1000, Hart & Vaat Groep en Gamma. Van der Hoeven komt van Boomerang Content, Van den Houten werkte bij Kids Marketeers.