Nieuwe collega’s bij Kingsday
04-01-2016 (16:50) - Mensen
Reclamebureau Kingsday begint het nieuwe jaar met maar liefst drie nieuwe medewerkers. Wendy van Luyck (30) begint als account manager; Laura van der Heiden (24) als account executive; en Brenda Waegemaekers (25) als creative.
Wendy van Luyck
Wendy van Luyck begon na verschillende creatieve opleidingen in 2010 als copywriter in de reclame, maar sindsdien heeft ze ook als project manager, digital producer en account manager gewerkt bij bureaus als Etcetera en Chunk.
Daarnaast is ze bijna twee jaar board member geweest bij RA*W, een platform voor persoonlijke ontwikkeling van jong talent in de reclame. Bij Kingsday gaat ze werken aan campagnes voor Bloemenbureau Holland en de Hartstichting.
Laura van der Heiden
Laura van der Heiden begon haar carrière bij Sid Lee als finance coördinator begin 2013. Ze stroomde echter al snel door naar het account team, waar ze projecten deed voor merken als Red Bull, Microsoft en Under Armour.
Als account executive werkte ze recentelijk op projecten voor het Absolut Vodka global account. Van der Heiden heeft voornamelijk ervaring in TV en print campagnes; bij Kingsday breidt ze ook uit naar digital.
Brenda Waegemaekers
Brenda Waegemaekers volgde na haar studies Psychologie en Journalistiek het afgelopen jaar een Copywriting Course in Sydney, Australië. Daarnaast werkte ze als freelance schrijfster onder ander voor De Dakhaas, DUB, Kapitaal Utrecht en het Ministerie van OCW.
Tevens schreef ze copy voor diverse culturele instellingen. Creative bij Kingsday is haar eerste functie in de reclame.