Remco Bos nieuwe creatief directeur Kumpany
13-01-2016 (13:32) - Mensen
Het Amsterdamse activatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos als creatief
directeur. Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic heeft ruim 20
jaar ervaring in thema en activatie en krijgt de creatieve eindverantwoordelijkheid bij
Kumpany. Bos volgt als creatief directeur Ingrid Mesman op die freelance aan de slag
gaat.
Bos: 'Merken zijn net mensen. Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen.
Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien, entertainen en omarmen. Dit zijn de
uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil
er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?'
Naast Bos, heeft het activatiebureau van partners Yves Kummer en Jan Paul de Wildt het
team ook uitgebreid met Luc de Kock en Kim Ritskes. De Kock sluit met ervaring bij
Unilever en Heineken aan als project manager en Ritskes start na Wayne Parker Kent en
DigitasLBi als copywriter bij Kumpany.
Kumpany werkt in sponsoring- en merkactivatie voor klanten als NS, Rabobank, Ziggo,
Delta Lloyd, Yakult, NOC*NSF en VakantieXperts.