Sunshine and Sausages breidt flink uit
16-03-2016 (10:18) - Mensen
Maar liefst vijf nieuwe aanwinsten voor Sunshine and Sausages. Het brand activation agency breidt creatie en account flink uit:
Team Diederik van Kollem en Joost Hammann kwam over van Goud Activatie. Diererik (art) werkte 3,5 jaar bij Goud en is alumnus van de Junior Academie. Joost (copy) werkte onder andere bij McCann en Ideas for Brands.
Judith van Vliet start als Account Director. Judith vervulde hiervoor verschillende functies bij de Gemeente Amsterdam. Zo was ze oprichter en leidinggevende van ABC Producties (evenementenorganisatie), international business marketeer en senior communicatieadviseur.
Ook Jonnet Berg en Nick van Kuijk versterken vanaf heden het account-team. Jonnet was marketing- en events manager bij digital marketingbureau Zanox en daarvoor projectmanager bij HEINEKEN. Nick komt net als Judith over van de Gemeente Amsterdam. Daar was hij woordvoerder voor de afdelingen Verkeer & Vervoer en Parkeren.
Partners Jeroen Huisman, Bas Boterman en Niels Streckfuss zijn trots op de versterking van hun bureau.
Bas en Niels: 'Creatie krijgt een impuls in digital ervaring én conceptuele kracht.
Diederik en Joost zijn aanpakkers. Zo wonnen ze vorig jaar nog een SpinAward met een eigen initiatief. Ze hebben ervaring in bier, automotive en retail én het zijn ook nog eens leuke gasten.'
Diederik en Joost zijn aanpakkers. Zo wonnen ze vorig jaar nog een SpinAward met een eigen initiatief. Ze hebben ervaring in bier, automotive en retail én het zijn ook nog eens leuke gasten.'
Jeroen: “Met onze nieuwe mensen op account koppelen we senioriteit aan zeer prettige persoonlijkheden: mensen die 'ja' op hun voorhoofd hebben staan. Met deze versterking zijn we klaar om onze groeiende klantengroep beter te bedienen."