Vijf nieuwe krachten bij Design Bridge

19-12-2011 (08:54) - Mensen

Vanwege verdere internationale groei van zowel corporate- als product brand opdrachtgevers versterkt Design Bridge, international brand design agency, haar team met de volgende benoemingen:
 
Andreas Ioannou - Senior Brand Strategist
De uit Cyprus afkomstige Andreias Ioannou is aangesteld als Senior Brand Strategist bij Design Bridge. Hij begon zijn carrière als designer bij Agfa Monotype in Engeland en werd daarna Design Director bij Siegel&Gale in Londen. Andreas behaalde zijn MBA aan de London Business School en heeft daarna geruime tijd als freelancer gewerkt. De afgelopen jaren was Andreas onder andere nauw betrokken bij de merkstrategie projecten voor Etisalat (de grootste telecomaanbieder in de UAE) en bij de 'Pure' credit cards (Ajman Bank in het Midden Oosten) die de 'Visa most creative credit card 2009 award' won. 
 
Earl Singh - Business Development Manager
De uit Zimbabwe afkomstige Earl Singh (foto) is aangesteld als Business Development Manager bij Design Bridge. Na het behalen van zijn BA in Communicatie, heeft hij de afgelopen vijf jaar bij Marcel Wanders gewerkt waar hij onder andere verantwoordelijk was voor business communications. 
 
Johan Kok - Production Manager
Johan Kok is aangesteld als Production Manager bij Design Bridge. Johan werkte hiervoor op freelance basis als senior consultant en project manager bij DA drogisterij en C1000. Nog daarvoor werkte Johan als Traffic- en Productie Manager bij Millford Brand-id en als Managing Director bij communicatie bureau Bruikman&Kok.
 
Marloes Oomen - Designer
Marloes Oomen is aangesteld als Designer bij Design Bridge. Hiervoor werkte Marloes bij Aestron Design en Twin Design waar zij werkte voor met name Nederlandse klanten als V&D (re-branding La Place), Ziggo, Bever, Struik, Remia en Edet. Haar ambitie om voor internationale klanten te werken bracht haar bij Design Bridge. 
 
Neil Whitfield - Senior Designer
Neil Whitfield, uit Engeland afkomstig, is aangesteld als Senior Designer bij Design Bridge. Neil werkte de afgelopen jaren in de eventbranding alwaar hij onder andere visuals voor live events creëerde. Hij was nauw betrokken bij de onthulling van de nieuwe BMI Airbus Livery, bij de Europese strategy roll out voor France Telecom en de marketingcampagne voor het Toyota F1 Team Bahrain Grand Prix in het Midden Oosten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.