Vijf nieuwe talenten bij Gardeners
Vijf nieuwe impactmakers sluiten zich bij Gardeners aan. De reden voor overstap is bij allen hetzelfde: ze willen hun werkzaamheden voortzetten bij een bureau dat zich inzet om de wereld een beetje beter te maken en Gardeners’ missie en klantenportfolio sluit naadloos aan op die wens.
Irene Spronk, voorheen bij Bear (Londen), Sense creative agency (Melbourne), Cheil en Alfred International, start op account als account director.
Ook Savannah Drenth start op account en werkte hiervoor in Londen bij eCRM bureau TeamITG waar ze werkte voor VodafoneZiggo.
Op pr begint Carolijn Pennings. Voorheen senior consultant bij Glasnost, daarvoor werkzaam bij internationale bureaus Ketchum en Weber Shandwick. Ze zal met name de pr voor lifestyle en tech op zich nemen.
Creatief Koen van Rijn komt van Higuita en Natwerk en gaat de creatie-afdeling verrijken met z’n frisse blik en dito concepten.
In een nog niet eerder ingevulde functie bij Gardeners, Josephine Noordermeer. Ze start als traffic manager en was eerder werkzaam op de marketingafdeling van LINDA.