blowUP media Benelux lanceert in Eindhoven The Tower

11-01-2017 (13:32) - Toeleveranciers

blowUP media Benelux presenteert zijn nieuwste aanwinst en breidt daarmee zijn digitale buitenreclamenetwerk in Nederland uit. Het full-motion display The Tower is de nieuwe toegangspoort tot het centrum van Eindhoven, een stad die vooroploopt in innovatie en technologie.


The Tower is een iconisch gebouw, dat in zijn geheel vanaf de eerste verdieping tot aan het dak wordt bedekt en daarmee een unieke 285 m² grote digitale ervaring biedt. Het indrukwekkende 112 m² full-motion display is verrijkt met 173 m² aan opvallende led-strips (aan de boven- en onderkant van het scherm), die iedere campagne ondersteunen met inspirerende omgevende effecten en een onmiskenbare, iconische signatuur.

uitzonderlijk formaat en design
The Tower, dat op een strategische positie recht tegenover het Centraal Station staat, is een zeer effectief reclameobject dat in staat is om de aandacht te trekken van een gestaag groeiend aantal moeilijk te bereiken consumenten. 'The Tower geeft het centrum van Eindhoven absoluut extra allure. Door zijn scherpe en duidelijke beeld krijg je in het gebied rondom het Centraal Station het gevoel dat je op Times Square bent, iets dat perfect bij Eindhoven - als stad van technologie en licht - past. Het scherm vormt met zijn uitzonderlijke formaat en design een prachtige digitale verrijking voor onze stad', aldus Peter Kentie, Managing Director van Eindhoven365. The Tower beleefde zijn première tijdens het jaarlijkse lichtkunstfestival GLOW en verbaasde de inwoners van Eindhoven en de duizenden mensen die de stad voor deze speciale gelegenheid bezochten.