Clear Channel versterkt sales team

20-07-2016 (11:55) - Toeleveranciers

Clear Channel heeft het sales team versterkt met de komst van Jeroen Kors, Camiel Zandbergen en Stephan de Kat.
 

Jeroen Kors (30 jaar) werkte ruim acht jaar voor het activatiebureau J.U.I.C.E. Promotions, waar hij verantwoordelijk was voor het adviseren van adverteerders en het bedenken en ontwikkelen van below-the-line campagnes. Bij Clear Channel adviseert hij adverteerders die zich richten op de jongerendoelgroep over indoor media, denk hierbij aan Schoolboards en Studi’s en adviseert hij adverteerders in de FMCG branche.
 
Camiel Zandbergen (24 jaar) werkt bij Clear Channel als Junior Analist. Wekelijks maakt hij analyses over onze mediumtypes, adverteerders en mediabureaus. Hij kijkt naar de omzet en trekt bruikbare conclusies uit cijfers. Dit doet hij ter ondersteuning van Sales. Voor zijn carrière bij Clear Channel heeft Camiel de bachelor Economie & Bedrijfskunde afgerond aan de UvA en heeft ook nog een master Economics gedaan.
 
Stephan de Kat (30 jaar) is aangetrokken als Account Manager voor de provincie Overijssel en Gelderland. In zijn regio benadert hij prospects en adviseert hij bestaande klanten over de inzet van buitenreclame. Zijn ervaring als Regionaal Account Manager, en het laatste jaar als Nationaal Account Manager, bij het Nationaal Publiciteitsbureau komt hierbij goed van pas. Drie jaar lang adviseerde hij prospects en klanten over de inzet van lichtmastreclames. Daarnaast heeft hij gewerkt als Field Sales Vertegenwoordiger bij Heineken.