CRM Factory wordt Smart Connections
29-03-2017 (08:30) - Toeleveranciers
CRM Factory gaat verder als Smart Connections. Met hun nieuwe naam willen ze beter duidelijk maken waar ze voor staan en welke waarde ze creëren voor hun klanten.
In de kern blijft CRM Factory hetzelfde: het bedrijf ondersteunt hun opdrachtgevers bij het creëren van waardevolle klantrelaties. Toch hebben ze ervoor gekozen door te gaan onder een andere naam omdat CRM steeds vaker gezien wordt als een softwareoplossing in plaats van een aanpak voor het creëren en managen van klantrelaties. In de afgelopen 10 jaar heeft CRM Factory zich ontwikkeld tot een full-service dienstverlener en dat willen ze nu graag tot uitdrukking brengen in hun naam.
Smart Connections werkt onder meer voor: Specsavers, Theater Carré, Soldaat van Oranje, VPRO, Podium Cadeaukaart. BDO Accountants, Lexus, Toyota, Vogelbescherming, Filmhallen, Maritiem Museum, RET Rotterdam, GVB Amsterdam, Spoorwegmuseum, Ministerie van Economische Zaken, Philadelphia Zorg, Allsafe Mini Opslag, Natuur & Milieu.