Forse digitale uitbreiding Interbest

12-04-2018 (11:12) - Toeleveranciers

Interbest heeft haar digitale netwerk met 4 locaties uitgebreid. Op korte termijn komen daar nog 3 locaties van recent gewonnen tenders bij zodat het totaal voor het eind van het jaar op 20 digitale locaties komt. 
 
 
Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden. Na een eerste focus op de Randstad zijn nu de overige grote steden en vervoersstromen aan de beurt.
 

nieuwe locaties

Nieuwe locaties zijn: Eindhoven knooppunt Leenderheide A2/A67, knooppunt Gorinchem Oost A15/A27, Veghel A67 en Hardinxveld Giessendam A15. Op korte termijn volgt uitbreiding met de locaties van de gewonnen tenders: Knooppunt Diemen A1/A9, Baarn A1 en Utrecht Leidsche Rijntunnel A2.

creatiever, slimmer en effectiever

Meindert van den Heuvel, directeur: ‘De mogelijke flexibiliteit in vorm, inhoud en timing zorgt ervoor dat campagnes creatiever, slimmer en effectiever kunnen worden. Daar wordt iedereen gelukkig van en daarom blijven we investeren in digitaal. Voorbeelden waren campagnes die alleen in de ochtendspits te zien waren of boven de 20°, online campagnes die ´live´ werden uitvergroot, koppelingen met facebook en andere externe data (o.a. RIVM en TomTom).’