Friends of the Brands verlegt grenzen influencer marketing

02-09-2016 (17:33) - Toeleveranciers

Sinds oktober 2015 vaart Friends of the Brands (FOTB) een nieuwe koers. Onder leiding van CEO Dionne Schulf speelt FOTB in op de groeiende vraag aan innovatieve, doelgroepgerichte nationale en internationale influencer events.

Like My Brand Men
De ambitie is om de unieke aanpak van influencer marketing op een hoger plan te brengen. Tegelijkertijd isook het fenomeen celebrity endorsement dieper in het bedrijf verankerd. Het bewijs dat deze visie op influencer marketing succesvol is, levert FOTB op 8 september aanstaande met de organisatie van een exclusief mannenevent in de A’DAM Toren: Like My Brand Men. Dit multimedia-mannenevent richt zich op het in contact brengen van merken als Dyson, Lexus en Body&Fit met de 100 invloedrijkste mannen uit de muziek- en entertainmentwereld; onder wie Sunnery James, Jörgen Raymann en Sander Groet.
 
FOTB is in februari 2014 ontstaan uit het bedrijf Goodiebag Girl. Als connecting agency brengt Friends of the Brands merken in binnen- en buitenland via innovatieve event formats in contact met invloedrijke doelgroepen: The Gift Suite en Like My Brand. Events waaraan onder het motto ‘Geven is het nieuwe nemen’ altijd een goed doel (Sport Helpt, De Hartstichting, Pink Ribbon) wordt gekoppeld.