Hillenaar innoveert wederom op out-of-home-markt
17-04-2018 (10:18) - Toeleveranciers
Hillenaar gaat per direct per direct 52 Abri panelen exploiteren op busstation Arnhem, die alleen in zijn geheel te boeken zijn. Daarmee laat het bedrijf, dat relatief nieuw is in deze markt, zien hoe met innovatie resultaat geboekt kan worden.
De special in Arnhem bestaat uit vier wanden van dertien aaneengesloten abri panelen. Elke wand vormt een unieke uiting van 26m2 en is daarmee een echte eyecatcher. CEO Jeroen Hillenaar: "Met onze panelen genereren adverteerders direct impact." De special in Arnhem bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Het is een effect dat opvalt. De panelen zijn strak naast elkaar gepositioneerd. Direct naast de perrons. Reizigers rijden er langs en wachten er op hun aansluiting. Dat is een setting die erg geschikt is voor bijzondere visuals. Er is weinig overige afleiding dus de uiting valt op”, aldus Hillenaar.
maximaal effect
Het team van Hillenaar adviseert adverteerders ook bij de creatie van artwork. "En we laten voorbeelden zien. De juiste combinatie van posters is belangrijk om maximaal effect te sorteren.” Klanten op dit moment zijn odnermeer Thermen Bussloo en Burgers' Zoo.