Hillenaar Outdoor breidt digitale netwerk uit

21-06-2018 (11:43) - Toeleveranciers

Hillenaar Outdoor kondigt wederom uitbreiding aan. Het bedrijf is vanaf 1 augustus eigenaar van 14 nieuwe digitale panelen verspreid over Diemen en Den Bosch.
 

'Deze moderne eyecatchers worden strategisch langs drukbezochte wegen geplaatst. Het is een belangrijke uitbreiding van ons netwerk”, zegt CEO Jeroen Hillenaar. De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. ,,Onze digitale schermen bieden adverteerders meer advertentiemogelijkheden, waardoor campagnes nóg breder ingezet kunnen worden.’'
 

De uitbreiding bevat een viertal nieuwe Digitale City Abri’s in Diemen en 10 extra grote digitale panelen van 4m2 in Den Bosch, vertelt Hillenaar. ,'Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt. Daarbij maken we doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren.' 
 

Innovatie

Hillenaar Outdoor is de snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland. ,,De basis van ons sterke netwerk ligt in de Randstad. Vanuit dit punt breiden we uit door heel Nederland.” Innovatie is belangrijk voor de onderneming. Digitalisering is hierbij een belangrijk speerpunt. ,,Naast bijna duizend traditionele Abri’s en Billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.’’ Ook voor jongeren heeft Hillenaar Outdoor een speciaal netwerk, TENQ. Dit netwerk bestaat uit een netwerk met 250 digitale schermen op middelbare scholen. Maatwerk is altijd het uitgangspunt. ,,Service en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We doen er alles aan om samen met de adverteerder succesvolle campagnes te realiseren. Voor zowel landelijke, als regionale adverteerders.”