Hillenaar Outdoor gaat ‘Back to the future’

31-08-2018 (09:53) - Toeleveranciers

De snel groeiende out of home exploitant Hillenaar Outdoor is vanaf zaterdag 1 september te horen op radiozenders als Q-music, Sublime FM, RTV Rijnmond, Arrow Classic Rock, 8FM en Radio NL. Het gaat om een vijftal spots met een futuristische ondertoon. ,,Na onze doorstart in november zijn we enorm gegroeid. Met deze commercials leggen we de focus op ons ruime aanbod aan digitale panelen, reclamemasten, abri’s en ons TENQ netwerk.” vertelt CEO Jeroen Hillenaar. 


Soortgelijke radiocommercials zijn in de jaren 90 al eens ingezet. 'Enerzijds worden de oude radiocommercials op een ironische wijze teruggebracht, anderzijds zijn ze nog even relevant als toen. Bij Hillenaar Outdoor draait alles nog even hard om ‘werken aan de toekomst’", vertelt Hillenaar. 'De commercials zijn Engelstalig, bevatten opmerkelijke geluidseffecten en zullen je zeker niet ontgaan.'


De campagne is mede mogelijk gemaakt door Ziaja & Dorst Multimedia Solutions. Voorheen produceerde dit bedrijf ook al de ‘eigenaardige’ radiocommercials voor Hillenaar. ,,Heel leuk om dit weer eens op deze manier te doen, het zijn toch hele bijzondere spots,' vertelt Robert B. Ziaja, CEO van Ziaja & Dorst Multimedia Solutions. 


Uitbreiding 

Jeroen Hillenaar: 'De basis van ons netwerk ligt in de Randstad. Vanuit dit punt breiden we uit door heel Nederland.' Innovatie is belangrijk voor de onderneming. Digitalisering is hierbij een belangrijk speerpunt,vertelt Hillenaar. 'Naast bijna duizend traditionele Abri’s en Billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.'
Voor jongeren heeft Hillenaar Outdoor een speciaal netwerk, TENQ. Dit netwerk bestaat uit 250 digitale schermen op middelbare scholen.


Beluister de vier radiocommerciels van Hillenaar Outdoor hier.